Svar på frågestunden!

KommentarTid
Anonym om Joss svarar:
Klart det tar lika bra om man tränar, även om man tränar flera dagar i rad, klar vila är bra men 48 timmar är helt sjukt överdrivet. tro mig jag har koll. Sry Josefin för spam (A)

SVAR: Ingen fara! Bara kul att läsa hur alla ser på träning olika ;) Puss
15 Januari, 20:05
Nathalie om GLÖM INTE!:
Hej! En fråga: Hur länge har du bloggat? Fin blogg :D <33333

SVAR: Tack! :) Jag har bloggat sen Oktober 2009 :)<3

15 Januari, 11:10
C om Frågestund!:
Fin blogg! Har några frågor:
Nån kille "på g" just nu?
Vem va du senast "på g"/tillsammans med?
Vilken sorts killar gillar du?

SVAR: Tack ! :)
1. Nej det har jag inte, tror jag... ^^ :p
2. Senaste jag var tillsammans med var en som heter Simon
3. Roliga, charmiga och sånna man kan träffa som en bästa kompis :)
14 Januari, 16:02



Anton om Frågestunden fortsätter:
Vad har du för storlek på dina BH?

SVAR: Olika, men 70C, 75B eller 75C
12 Januari, 23:54
Anonym om Frågestund!:
Du är snygg, men... är du rakad? Alltså hela vägen?

SVAR: *punkt* *punkt*
12 Januari, 20:34



sexxi om Frågestund!:
du är sjukt snygg. hur många gympass jobbar du o vad satsar du mest på? 
p.s vad har du för byst storlek :D <3

SVAR: Tack :) 3-4 gånger i veckan och tränar mest ben, mage/bröst och rygg.
Olika, men 70C, 75B eller 75C
12 Januari, 13:37
Lillen om Frågestund!:
Tycker du att du ser bra ut? 
tror du har nån chans att nå playboy?
annars kan du börja jobba för mig ;D

SVAR: 1. Beror på vilket humör man är på :)
2. Haha.. herregud. Och nej verkligen inte ;)
12 Januari, 11:03
Anonym om Dagens outfit och smink!:
du är riks snygg juu:) hur många timmar tränar du i gymmet? <3

SVAR: Jag gymmar tills jag känner mig nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0