Joss svarar

Kommentar: Asså, bara ett litet tips det där med din träning. Man bygger inga muskler genom att träna varje dag, eller varannan. Det ska vara 48 timmars vila mellan varje pass för att musklerna ens ska få en chans att byggas upp. Bara så du vet, att du inte tjänar på att träna två dagar i streck ;)
Sen(om du inte visste)så ät ett äpple, banan(frukt av något slag)direkt efter ett pass, kroppen behöver lite "snabb näring"(som man kallar det)efter träning. Och massor av vatten! Puss!
Svar: Tack för tipset men jag tränar inte hela kroppen varje dag, utan en del på kroppen varje gång ;)
Men tack, för de andra tipsen ;) Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara påpeka att du visst kan träna flera pass inom 48h, jag kör ibland 4 pass på 48h och det funkar super. Men det där med att äta är rätt ;)

2011-01-12 @ 19:47:36
Postat av: Anonym

Ja, klart man KAN köra flera pass, men det TAR inte lika bra och det är ju därför man tränar - för att få ett resultat.

2011-01-13 @ 16:44:11
Postat av: Anonym

Klart det tar lika bra om man tränar, även om man tränar flera dagar i rad, klar vila är bra men 48 timmar är helt sjukt överdrivet. tro mig jag har koll. Sry Josefin för spam (A)

2011-01-15 @ 20:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0