Frågestunden fortsätter

Hej på er!
Det gick jätte bra på gymmet idag, vi körde stenhårt och är mycket nöjd med min prestation! Eller hur de nu stavas? Men nu fattar vad jag menar.. ^^ Heh. Efter gymmet drog vi hem till mig och lagade middg som sagt och sen kom Crippa, Micke och Alex hit och busade lite. Alltid lika kul att träffa dom.
Måste bara påpeka att ni är lite tråkiga nu faktiskt, kom igen med era frågor. Någon fråga måste ni ju ha? Har kvar frågestunden till imorgon också och då vill jag se lite flera frågor.. *blink*
Men nu ska jag sova, börjar 8 imorgon och har veckans jävla huvudvärk så godnatt på er!! Puss puss <33

Kommentarer
Postat av: Anton

Vad har du för storlek på dina BH?

2011-01-12 @ 23:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0