Luuuunch!

Tjena morsen!
Nej men.. Aa, har precis haft Svenska och vi snackade om litteratur. Kanske inte sådär jätte spännande men de funkar, får juh sluta tidigare vajre svenska och religion lektion så de är skönt. Fast ibland äre sjukt jobbigt för nu måste jag sitta och vänta i 45 minuter innan vi kan dra och käka och sen är de typ en timma kvar tills nästa lektion börjar så de är lite små segt!
Vad händer idag då? Joo, slutar juh typ halv fem så tror jag ska hem och sova då typ eftersom jag fortfarande känner mig lite risig, inge kul asså! De va ingen lek att ta sig upp imorse kan jag meddela er :P Haha.
Aja nu ska jag sluta blajja för de här är ändå intressant att läsa så, men hörs senare!!
Ska göra en liten rolig grejj på lunchen så stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0