Tidsfördriv..

VEM

Vem är i rummet med dig? Linda och Bella 
Vem fick du senaste sms av? Mathias H.
Vem tänker du på nu? Mig själv :D 
Vem pratade du senast i telefon med? Jolle <33
Vems hus var du senast i? Skolan.. ^^
Vem önskar du var med dig nu? Ojj, vet inte :O Tycker jag redan är med mucho trevliga människor
Vem är din favoritsläkting? Min farbror

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig
Var handlar du mest? H&M
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Cubus
Var åkte du senast bil? Igår i Haninge när jag var och handla med mamma igår


VAD

Vad åt du senast? Valio yoghurt - Periska smak och en fibermacka
Vad drack du senast? ProActive
Vad är det för färg på dina byxor? Svart
Vad är den närmaste saken som är blå? Lindas string! 
Vad har du på fötterna? Strumpor och skor
Vad är din favorit färg? Baby blåå
Vilken film såg du senast? The last song, fast egentligen kollade jag inte på den. Jag somna
Vad hör du just nu? Bellas bankande i bordet..

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja klart.. :p
Hånglat på en bio? Nej, faktiskt inte 
Hånglat i skogen? Aah
Tyckt att din kusin är het? Haha, tycker faktiskt han är riktigt het :p 
Sovit naken? Gör alltid de.. typ
Kört över hastighetengränsen? Nej :p
Målat om ditt rum? Japp, ganska nyss
Dansat framför en spegel? Gör det varje dag ;P
Fått hicka? De har väl alla?
Dumpat någon? Jaaa
Stulit pengar från en kompis? Haha näh :p
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nej :)
Varit i slagsmål? Nope
Smugit ur ditt hus?
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Jaa
Hånglat med en främling? Haha jaa :p
Älskar eller saknar någon nu? Saknar någon gör jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0