TÄVLING!

Nu är det så att jag i samarbete med www.bloggtävlingar.com har en tävling här i min blogg och nu har ni, mina underbara läsare chansen att Vinna ett valfritt iPhone skal!
Festligt va?! ;)
För att delta i tävlingen är det dessa regler som gäller:
- Gå in på www.iphoneskal.se och välj skalet du önskar
- Sen ska du länka detta i din blogg:
* Tävlingen (alltså detta inlägg)
* www.iphoneskal.se
* Vilket skal du skulle vilja vinna
* En motevering till varför just du ska vinna ett skal
- Skriv en kommentar..
* Med en länk till skalet du vill vinna
* Med en länk till inlägget där du länkat hit

OBS!
Skalet får inte kosta mer än 500 kr.
Glöm INTE att fylla i din mail om du skulle vinna!
Tävlingen avlustas den 23 September och jag meddelar vinnaren på söndagen!
Den med bäst motivering får sitt drömskal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0