Sovit bort hela dagen

Tjena tjena!
Tasikg uppdatering de vart idag då! Men har vart helt utslagen idag.. :O Vaknade vid typ 10 som jag kanske skrev tidigare? Men jag hann bara sätta igång filmen imorse och sen slockna jag i 3 timmar ^^ haha, trött tjej asså! Får se hur de går imorgon i skolan imorgon om jag är såhär trött. Ska i alla fall börja dagen med att gå till läkarn och kolla vad det är för fel på mig :P Nej men, bara kolla ifall jag har halsfluss eller nått , man vet aldrig liksom! Var juh alltid jag som var smittbäraren när jag var liten och smittade mina syskon hela tiden så inte helt omöjligt att jag är de nu me :)
Skulle juh ha visat bilder på min nya säng och de idag men har juh som sagt typ sovit hela dagen så har inte hunnit fixa klrt i mitt rum, men ska göra de imorgon efter skolan så då kommer de upp bilder osv.
Men nu ska jag stänga ner datan och messa lite, KYSS&SMEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0