Sega dagar

Sega dagar de vart asså.. Har inte haft någon lust att blogga alls :O Hehe men den här dagen har varit rätt najjs faktiskt! Sov hela 13 timmar inatt, och fråga mig inte hur jag lyckades med de.. Vaknade vid typ 1 och då hann jag bara gå upp och käka frukost sen drog jag med mamma och lillbrollan och köpte kläder till honom. Hittade rätt snygga grejjor faktiskt! När jag kom hem så fixade jag min taklampa med pappa som typ legat inne i min garderob i 1 år nu typ och inte kommit på plats ^^ Men nu sitter den äntligen uppe! Riktigt awesome.
Vid typ 8 så drog jag hem till Tom och chillade med han, Matte och Anton och sen kom Thomas och Markus. Myspys. Efter de så drog jag, thomas och matte hem till mig och kolla film men alla va fett trötta så nu är alla hemma hos sig :D De vart en tidig kväll men hellre de än inget alls!
Nu ska jag nog bädda ner mig i sängen och sova tror jag.. Haha natti natti! <3

Kommentarer
Postat av: kalle

Hur gammal är du?? Du är grymt snygg iaf!

2011-09-24 @ 22:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0