Nu jävlar ska jag blogga!

Asså jag känner att så fort jag lovar att uppdateringen ska bli bättre så händer de grejjer så jag inte hinner me de typ.. Haha. Som sist jag blogga, då vart jag jätte dålig på kvällen och började frysa, få ont i hela kroppen och jag vill typ avlida.. Haha ^^ Så har varit sängliggande igår och idag, buhuu.. Men nu mår jag i alla fall bättre! Är inte helt frisk men jag mår tillräckligt bra för att komma tillbaka till skolan! Tur de, så jag inte kommer efter. Jobbigt de dära.
Nu när jag ändå håller på så kan jag juh meddela och jag faktiskt snart ska gå och tvätta bort sminket och borsta mina tänder och sånt dära ni vet ;) Så nu får vi se hur de går denna gång och när jag uppdaterar igen, min fråga till er nu är :
Vad vill ni se/läsa om i min blogg? Bilder, hissar/dissar, outfits?
Vad som helst, säg vad ni önskar!

Puss puss :*

Kommentarer
Postat av: Hampus Kärki

Vad sägs om lite tankar som omväxling...?



Postat av: Anonym

Bilder :)

2011-09-10 @ 03:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0