Mår ingäää bra

Ligger just nu i sängen efter att ha ätit en super god frukost! Vad som händer idag vet jag inte riktigt.. Känner för en dag att bara spendera i sängen typ :O Blir verkligen helt utslagen av den här förskylningen, ingen lek! Förra året vid de här laget var jag också jätte risig, var förskyld i 3 månader och de hoppas jag att jag verkligen inte är i år för de va fan inge kul! Ingen träning, somnar i skolan, jag orkar inte gå ut och ha kul på helgen (vilket suger mest) osv. Ska åka till läkarn i veckan och fixa hostmedicin, har redan mediciner för min täppta näsa. Den gör typ att de "svullnar av" så att man kan få ur skiten och kan andas igen! Hahah (a) Men liksom varje kväll vid typ 11, då är de stopp, då kan jag inte andas genom näsan vilket resulterar till att jag måste andas med munnen och då så fort jag tar ett för djupt andetag så måste jag hosta.. Bläääääh!


Schleeeeten tjej :/
Ska sluta klaga nu och sätta på te och någon bra film! Hörs senare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0