Huvudvärk!

Hejsan hejsan!
Ligger just nu i sängen och chillar lite, fick nyss veckans jävla huvudvärk så var tvungen att lägga mig ner.. Inge kul :( Har varit hemma från skolan idag eftersom jag inte kände mig nå bra alls imorse men de försvann rätt fort av någon anledning.. I alla fall, drog till vårdcentralen vid halv 10 och kollade ifall jag hade öroninflamation eller halsfulls och jag hade inget av de :P Men läkarn sa att jag har ont i örat på grund av att när man är så förskyld som jag är så samlas de typ vätska vid trummhinnan vilket gör att man får ont i örat så jag måste tryckutjämna 20 gånger om dagen! :O Typ en gång i halvtimmen typ juh om man ska hinna me de ^^ haha
Men nu ska jag i alla fall försöka bli av med den här huvudvärken över lite sömn sen ska jag plugga lite engelska och matte :) Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0