Helgens trevligheter

Tjena mors!
Måste bara påpeka att den här helgen har gått olagligt fort.. Känns som att de var en timma sen jag drog från tanto i fredags :O Haha knasigt.
Men friluftsdagen var faktiskt najjs. Vi drog till Tanto och körde 5-kamp typ och sen körde vi brännboll vilket gick förvånadsvärt bra för mig (a) Slog 4 gånger var av 3 var frivarv och den 4:e så kom jag till 3:e konen, kände mig rätt grym då asså (a) Nej men, de va kul! Sen efter de drog jag direkt till gymmet och körde stenhårt så jag har haft träningvärk i ben, rumpa och axlar hela helgen ^^ Hehe. Sen på kvällen drog jag med Jolle till Ösmo och röjjde på ett dagis, haha. Han vi va hos innan ägde tydligen ett dagis där som vi kunde dr till (eller han morsa ägde de men vi fick dra dit) va super kul faktiskt!
På lördagen gjorde jag däremot inte mycke alls, och sen vid halv 10 drog jag till min granne och parta, jätte trevligt kväll :) Bortsett från att de vart lite knas men de löste juh sig lite halvt sen :)
Ikväll så var jag hemma hos Jolle och kollade på Idol med henne och Andrea :)
Men nu ska jag sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0