Friluftsdag

Hejj på er!
Har just precis bäddat ner mig i sängen efter att ha gett min kusin en helkroppsmassage. Guud så länge sen de va jag gjorde den, men de gick skit bra i alla fall och han var jätte nöjd så de va najjs!
Imorgon är de friluftsdag men jag är förskyld och hostar som vet inte vad så jag kan inte vara med, så synd.. ;) Haha. Men aa, dagen kommer då tillbringas på Tanto och efter de drar jag direkt till gymmet och tränar. Slutar jag tidigt kanske jag drar förbi någon kompis först men vi får se, sen imorgonkväll har jag faktiskt ingen aning om vad som händer :) Får ta de som de kommer helt enkelt!
Men nu ska jag ställa klockan och sova, måste gå upp lite tidigare imorgon eftersom jag måste göra matsäck och grejjs innan jag åker också så godnatt!
Sjukt gammal bild, en av dom första jag la upp här i bloggen faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0