Fredag imorgon!

Tjena tjena!
Ligger just nu i sängen och spelar Wordfeud med Jolle och messar med Christan dåraa ;) Och ska nog snart stänga ner datan och messa tills jag somnar eller nått (a) haha.. Idag har jag väl inte gjort så himla mycke eftersom jag slutade så sent. Drog först hem och käka middag typ, sen drog jag och sola med Jolle och köpa slush, sen efter de drog jag hem och la mig i sängen typ. Spännande dag va? Eller inte..
Imorgon är de fan fredag och då blire röjj!! Nej men, ska nog tare lite små lugnt imorgon tror jag eftersom jag inte är helt frisk och kry just nu (fast bara för att så kommer jag säkert dra ut imorgon i alla fall för jag hatar att sitta hemma) men vi får se vad som händer helt enkelt!
Vad ska ni göra i helgen?

Bild från i somras när jag var på landet, inte världens vackraste men den får duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0