2 timmars lunch

Tjenare fan!!
Känner att jag har blivit jätte dålig på att blogga igen, så skärpning! Haha nej men .. Har inte riktigt haft tid att blogga dom senaste dagarna jag inte har bloggat. Som igår, då slutade jag typ halv tre, sen kom jag hem runt halv 4 och sen slocknade jag helt i två timmar vid 4 :p Hehe, men skönt som satan var de i alla fall! Sen efter de så drog jag till gymmet och körde lite, men hade inte riktigt vaknat till liv än så körde inte så hårt. Men idag är de påt igen! Om jag inte drar till Alex.. Men får se när jag kommer hem och så!
Just nu sitter jag och väntar på att jag ska få gå och käka för matsalen öppnar inte förän 11.00 och fick sluta min lektion efter typ 30 minuter så nu blev de lite väntan .. 2 timmar lunch och sen blire en lektion och sen blire 1,5 timmas rast igen. KUL schema, men de blir juh så när dom ska blanda ihop allas schema -.- DRYYYYGT!!
Haha nej men sånt får man leva me, kommer juh ha lite fördel med de sen när man blir bombad med läxor så kan man göra dom då istället för göra skiten hemma ;) Men hörs senare!
Bild tagen precis allderles nyss!
Inte världens finaste men den funkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0