Utväxten ska bort!

Morn morn!
Känner att jag måste vända tillbaka dygnet, vaknar jätte tidigt på dagarna :O Fast det kanske är för att jag inte tränat på ett tag? Brukar ha jätte svårt att sova då eftersom jag inte gör av med någon energi. Har känt mig lite krasslig så har inte kunnat gymma för jag vill juh inte bli ännu mera sjuk!
Men i alla fall! Ska snart ta en sväng till Willy:s snart och köpa hårfärg för jag har fått en riktigt gräslig utväxt som måste bort nu! Plus att färgen börjar gå ur nu. Tror jag ska försöka dra till frissan i veckan också! Har inte klippt mig på jätte länge, eller bara typ topparna hemma men ska fixa till någon snygg klippning nu tror jag, känns som att de är dax för de! Men hörs senare!

VS


Brunt eller svart? Vad är snyggast? :)
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0