Utgång!

Hejsan allesammans!
Sitter just nu på golvet(?) och lyssnar lite musik med datan i knät :) Har precis fixat klart mig inför denna fredagskväll och ska njuta av första kvällen av loooov! Så himla awesome :D
Dagen i skolan var helchill! På morgonen hade vi idrott men orkade inte vara med för jag kände mig risig, hade fortfarande ont i ryggen -.- Buhuu! Sen hade vi bara en föreläsning om munhygien sen fick jag gå lite tidigare eftersom jag skulle till mig praktik och hälsa på! Jätte trevlig tjej där som jag pratade med :D Så ska dit tisdag efter lovet vid 4 så de är najjs :) Efter de drog jag direkt hem till älskligen min och ms en liten stund :) Men nu ska jag nog dra mot Skogås straxt!

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0