Studiedag

Hej på er!
Kände att jag behövde kika in här lite idag. Det var riktigt skönt att kunna sova ut en extra dag efter helgen. Har i alla fall ängnat dagen åt träning, städning och snart blire lite "ta hand om mig själv time" ;) Har blivit riktigt duktig på att städa mitt rum nu känner jag, för jag hatar egentligen när de är stökigt och äckligt i mitt rum men förut när de blev stökigt så gick jag bara in här för att sminka mig hämta kläder eller sova, men nu så tar jag tag i de istället. Mycket bättre!
Aja, känner att jag använt den här dagen bra iaf! Men nu ska jag hoppa in i duschen :)
KYSS

Kommentarer
Postat av: Gisela<3

Fin blogg!

2011-10-25 @ 17:10:47
URL: http://wgiselas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0