Såhär säger jag:

om att vakna halv 8 en lördag! Blääääääh.. Men vad gör man? Pigg är jag juh (a) Men tror jag tar en liten tupplur under dagen så man inte är helt slut ikväll.
Idag hoppas jag på att det blir en riktigt mysig dag! Först blire städning av först mitt rum, sen vardagsrummet och köket för det ser ut som ett helvete här hemma.. Usch fy och bläh! Efter de blire en sväng ner till willy:s med syrran för vi ska köpa massa godis eftersom de antagligen kommer massa bus eller godis plingare ikväll så man får juh vara förberedd ;) Eller är de idag ens? Aja skit samma ^^ Vi ska också handla lite annat skit för jag ska göra fantomenkaka, så jävla gott!
Det är iaf vad som händer idag! Sen någon gång under dagen kommer älskling hit och gör mig sällskap :D Måste passa mina syskon över natten eftersom mamma och pappa åker till landet över dagen och natten för att hämta massa grejjer där? Så vi ska göra pizza och mysa ikväll! :D Wiiihe!
Men hörs senare!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0