Haft fullt upp!

Tjenare fan bloggen!
Fan händeråå? :D Nej men.. Hehe, har haft allt för mycket för mig för att blogga men nu är jag här!
Städade hela dagen igår så hann inte slänga in ett inlägg innan Niklas kom! Och sen han kom har vi bara legat i sängen, kollat tv och snackat en massa strunt :P haha för underbar <3 älskar dig.
Så jaa, vi har alltså spenderat dagen i sängen och sen drog vi till Willy:s och köpte godis (a) sen åkte han hem :/ Buhuu.. Men var inte ensam så länge för Jolle kom hit en halv timma senare :D Och vi har också bara suttit i sängen och kollat film och skrattat en massa! Super najjs!
Imorgon drar vi till stan vid typ 12 för att inte sova bort hela dagen :) Så aa, typ de jag hade att säga! Ska i alla fall snart tvätta ansiktet och smörja in mig sen blire sova eftersom jag ska upp vid 11 imorgon :) GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0