Du är min dröm som blev sann <3

Tjena tjena!
Sitter just nu i sängen med datan i knät och är hur seg som helst. Öm i ryggen sen tidigare idag och ont i nackrn :/ Bläääh.. Men provet gick i alla fall sämst? Fattade INGENTING! Haha.. Kändes juh bra! Jag och matte går verkligen inte ihop asså, det kom jag fram till för ganska länge sen och ändå valde jag matte som individuellt val? Men matte B är juh bra att ha om man vill plugga vidare någon gång i livet!
Har i alla fall spenderat eftermiddagen och kvällen med min älskling vilket var helt underbart! Saknar honom redan :( Buhuu.. Tur att vi ses en stund imorn me!
Nu ska jag i alla fall ta och borsta tänderna och sen lägga mig i sängen igen och sova! Godnatt på er!<3

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0