Back on track!

Yooo!
Vad händer där ute? Känner att jag tänker dra igång den här skitlboggen igen! Vad sägs om de? Saknar de juh på nått sätt :D Haha.. Men då kommer vi till det svåra, vad ska jag skriva om? Vad vill ni läsa om?
Känns lite trist att bara skriva om vad jag gör om dagarn eftersom det är typ samma för varje dag som går? :O Hmm.. Ge mig lite tips, för jag ÄLSKAR att skriva (a) hihih
Kan juh just bara för att jag har så tråkigt berätta lite om denna dag :) Hoppade svenskan imorse för att jag hade glömt ställa om min klocka så jag vaknade en halv timma innan min lektion börjar så de sket juh sig att hinna med den.. Och sen kändes de meningslöst att pka till skolan eftersom nästa lektion inte börjar förän 3? :O 4 timmars rast är fan inge kul.. Så nu har jag bara legat i soffan och degat hela morgonen och är nu jävligt uttråkad! Vad ska jag göra? Finns inge att göra. BLÄÄÄH. Ska nog plugga lite mera till provet jag ska ha i matte klockan 3. Hej på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Kalle

mer bilder och filmer..

2011-10-28 @ 23:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0