9 behandlingar?!

Tjena mors!
Vad händer folket? Tycker ni varit dåliga på att kika in idag! Nej då, ska inte klaga, jag har inte ens varit inne idag? (a) haha. Det har i alla fall varit full rulle idag! Upp vid 10 eftersom Jolle ringde och väckte mig, fast skulle ändå upp typ kvart över så ^^ sen drog jag till gymmet som jag sa att jag skulle och där efter praktik. Var gaaalet idag, hade 9 behandlingar inbokade så fick boka av 2 för det blir för mycke på den tiden jag är där :) Jag är fan fullbokad ända fram tills jag slutar dära, folk är tokiga! :D Haha, men men jag får öva en massa i alla fall och jag har till och med kunder som kommer tillbaka flera gånger för dom tycker jag är så duktig, GRYMT!
Nu ska jag i alla fall snart krypa ner i sängen för jag fryser och det är antagligen för att jag är trött. Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0