3 veckor kvar!

Helloj allesammans!
Har typ nyss kommit hem från gymmet, så sitter och käkar banan med keso + ProViva. Gick super idag igen btw! Typ som vanligt, hehe (a) Nej men, har inte känt att jag haft en riktigt dålig dag på gymmet på länge så! Var i alla fall i skolan idag vilket var helt OK, är hellre på praktiken som jag kanske nämnt innan? Men det är i alla fall något som måste göras. Får ta och njuta av mina 3 sista veckor på praktiken så bra jag kan!
Men imorgon blir de upp vid 11, sen drar jag till gymmet och sen vid 3 börjar jag åka mot praktiken. SLutar 22 så det är ganska utförligt vad som händer imorgon. Men nu blire i alla fall lite plugg tror jag och sen hopp i säng!

GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0