Tjenna mors!

Nämen tjenare! Nu är jag här igen och tänkte kika in en snabbis ;)
Idag har jag iaf varit på praktiken som vanligt. Gick super att ha receptionen allderles själv! Har även blivit kompis med kortbetalningen nu också så den sitter :D Fick mycke beröm idag och sådära + att dom är jätte possetiva när de gäller mig, dom är redan nu på mig att jag jätte gärna får komma tillbaka nästa gång det är praktik. LÄTT att man gör de! Har så j*kla kul men alla sjukt fina människor på Fokus! Efter praktiken drog jag direkt till min älskling och hade lika trevligt som alltid! Älskar dig <3<3
Ska nog allderles straxt börja bädda ner mig ordentligt i sängen så jag kan gå upp tidigt imorgon och dra till gymmet och sen dra hem och börja lite smått med lite läxor jag fått :)
Detta var allt för mig denna gång, hörs imorgon igen!

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0