Halloj!

Yooo!
Har inte hunnit blogga på länge pga praktik, har varit där så länge och umgåtts med Niklas så mycke så har inte hunnit med att blogga något! Men nu är jag här och kikar in ;D
Tänkte bara säga att praktiken gå galant! Trivs super bra verkligen, 1000 gånger bättre än på mina gamla praktikplatser. Har fått göra en massa saker, sitta i recepionen och skriva in testpiloter i datorn, boka in pass osv, sen får jag kolla ifall det är fräscht i solariet och i omklädningrummen. Nu har jag även blivit inskriven i systemet så att folk kan boka in sig på massage hos mig! SUPERDUPER! :D Men det blir mest att sitta i receptionen, får btw ta betalt också (a) Hehe, och jag har alltid problem med att hitta vad det är för podukt dom köper :$ haha .. Men iaf, imorgon ska jag få ta receptionen själv i typ 1,5 timme, läskigt :( haha nej men, det kommer gå super! Och ska bli riktigt spännande.
Imorgon blire praktik mellan 10-17 sen blire dirket hem till älskling och sen vid 8 drar vi till gymmet så är väl inte hemma förän halv 10-10 :O Men nu äre dax att hoppa i säng.. Måste upp vid halv 8 imorgon så !

Shoohej! :D
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0