GRYM HELG!

Hallå hallå!
Haft en bra helg? De har i alla fall jag, kanske märks? Har juh inte hunnit med bloggen något alls!
Gick super på praktiken i fredags, tog 6 behandlingar och räknade ut att jag masserade totalt 2 timmar :O!!? Haha knaaas, men det var kul! Har så mycke possetiv feedback så det känns så jäkla grmyt! Har haft kunder som har bokat in flera tider nu för dom tyckte de va så skönt (a) hihii
Nog om de.. Efter praktiken drog jag hem snabbt och käka sen drog jag till älsklingen, sen gymmet och efter de drog jag till Linn med Jolle och lyssna musik och mös! Efter de åkte jag och mötte upp Niklas igen för vi skulle te mig.
I lördags så tog jag de bara lugnt, låg och chilla i sängen en stund till Niklas drog, sen en timma senare drog jag till Haninge och köpte slush med Jolle ! :D haha mitt i November, knas! Hehe sen drog vi på Bio med hennes syrra och Tommie, kollade på Breaking Dawn, var riktigt grym! :D Rekommenderar strakt!
Efter bio:n drog jag till Niklas direkt (a) hehe och nu sitter jag här :) Har nyss kommit hem, så ska väl käka lite och snart åker jag och handlar med mammsen , hej så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0