1 månad med älsklingen! <3

Hellu!
Jag tycker att jag bara kikar in lite när jag vill nu för tiden? Men det är väl bra att jag gör det någon gång iaf (a) Tycker det känns bra att jag inte är fastklistrad vid datan hela tiden som man var förut ^^ Hehe.
Den här dagen har i alla fall bara flugit fram. Vaknade typ vid 11, kollade lite tv och sen drog jag till gymmet och körde intervallträning. Fyfan säger jag bara, haha. Men det gick juh bra, jag överlevde ? :D GRYMT. Sen kom älsklingen hem till mig ett tag innan jag åkte på utvecklingssamtal, och efter de blev de praktik i 2,5 timme ;) Gick super! Så jaa, dagen bara försvann men det var lika bra för jag längtar som fan till imorgon för då är det fredag! Wohooo ! :D Vad ska ni göra i helgen? Händer det något spännande? TELL ME!! :*

If only you saw what I can see
You'll understand why I want you despretly
Right know I'm looking at you and i can't belive
You don't know you're beautiful

1 månad idag med älsklingen, älskar diig <3

Kommentarer
Postat av: - MHANNAS.BLOGG.SE '

Hej! vill du ta del av mina hundratals läsare? Var med i Dagens blogg i min blogg, Lycka till! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0