Who says your not beautiful

Hejhej på er!
Ligger just nu i sängen och ska snart sova :) Det blev tyvärr inga bilder idag eftersom de vart lite väl avklätt i båten idag, sånt kan man juh inte lägga upp i bloggen.. ;) Men kan försöka lova nu istället att ta massa bilder imrogon på galan, för de har jag lovat min klasskompis som inte kommer kunna vara delaktig eftersom att hennes pojkvän tar studenten imorgon :)
IDAG har jag först varit i Haninge med Jolle men vi var inte där allt för länge, en timma kanske sen drog vi till Sabis och köpte lite frukt och festisar som vi tog med ut i båten. När vi väl kommit ut så låg vi och solade hela dagen, super skönt! Sen senare på kvällen drog vi till Haninge, men denna gång för att sola så att jag är brun och fräsh till imorgon då man skulle komma "sommarfin" så min klänning blir helt perfekt! Men nu eftersom jag hade lovat bilder så kan ni få lite bilder från igår som jag tog när vi la i båten :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0