Ont i halsen.. Buhuu, synd om mig

Blääh, känner att jag ha nått mer skit i kroppen. Säkert de jag började känna i hos Matte i tisdags.. :( Bara somnade helt från ingenstans och vaknade när filmen var slut. Sen åkte jag iväg och tränade med min farbror juh? Och då var jag jätte lojj och orkade ingenting typ, sen på onsdagen när jag vaknade hade jag ont i halsen och de har jag nu me plus att jag är helt slut i kroppen nu också, skulle lätt kunna blunda och sova nu. Funderar på att ta en varm dusch och sen faktiskt gå och sova så jag kanske orkar gå till skolan imorgon <3 Men de känns lite knas om jag ska till skolan när de ska regna ute (vi ska ha friluftsdag på rudan) och jag är sjuk.. Hmm, vi får se hur de blir med den saken. Men men, säger förmodligen godnatt för idag nu så hörs vi imorgon!
NattiNatti <3

Gud va de där skulle vara mysigt just nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0