Gör mitt bästa!

Tjaah!
Asså, känner att jag verkligen måste komma igång med bloggen igen nu eftersom att det är många som ber mig att börja igen :) Känns super kul!!
Tänkte berätta lite om dagen. Eller ja det finns väl ine så mycke och beätta om den här dagen ^^ hehe, kan ta gårdagen med så att jag inte bara skriver en mening.. hehe.
Igår så började jag dagen med andra delen i Matte Nationella, asså hoppas jag klarar de, de va fan svårt. Enligt mig i alla fall, med tanke på att jag är fullständigt kass på matte haha. Men i alla fall, var klar vid halv 11 och efter de så var de lunch och sen låg jag och tjejerna i klassen och kolla på Rio tills våran lektion skulle börja. De dryga med de var att det inte ens va lektion, utan vi behövde bara få närvaro typ och sen bli tillfrågade ifall vi hade skickat in de sista i etiken vilket jag hade gjort. Så satt från halv 11 till kvart över 12 helt i onödan ^^ Aja.. Efter de så drog jag hem, käka och bytte om sen drog jag över till matte och kollade på film sen toksomnade jag helt från ingenstans (a) trött chey asså.. Hähä. Vid halv 7 kom mami och hämta mig för jag skulle träna med min farbror. Sen efter de drog jag hem och duscha och vänta på Matte som kom hit och gjorde mig sällskap under natten, myspys. Så aa, idag har vi typ bara legat och segat och kollat på film, sen satt vi i köket och snackade med mina otroligt efterblivna syskon :D <3 haha.. men älskar dom ändå, även fast dom kan vara helknas i skallen ibland och otroligt jobbiga.. <3

Nu vart de en helt del text i alla fall och eftersom de blev de så slänger ja in lite old pics också, ska fixa nya bilder imorgon :) Puss så länge!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0