Gårdagen

Hejsan hejsan :)
Tänkte berätta lite om gårdagen som jag lovade :)
Vid 6 så drog juh jag och Jolle till hennes syrra och käkade middag och mös med lite musik, sen vid 10 ungefär så fick några polare i Ösmo för sig att vi skulle komma dit vilket slutade med att vi började röra oss dit men på vägen blev de knas så vi missa tåget så vi hamnade först på en "fest" i Haninge men de va typ fett dött så vi drog vidare till en annan fest som också var i Haninge där de var lite mer folk men aa, vi stannade inte så länge där heller. Vid typ 1 kom Matte och hans kompis och hämta upp mig och Jolle då jag och Matte hoppa av vid mig och Jolle åkte vidare till Skogås :) Så aa, de va min lördag, lite rörig men de funka :p Sen idag har jag bara varit hemma med Matte och vi har typ bara legat och pratat eller spelat Angry Birds haha..
Just nu sitter jag i sängen och gör inte ett piss, ska nog ta fram kläder till imorgon och fixa naglarna kanske, för de gjorde jag aldrig förut när jag skrev de (a) hähä. Men vi hörs imorgon !

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0