Dagen

Hejs svejs!
Allt bra med er? Haha med mig är de super bra, för er som undrar.. ^^ Sitter i alla fall just nu i skolan och har så sjukt tråkigt, har lust att bara åka hem och sova eller kolla film. Men de kan jag tyvärr inte efterso att jag har ett äckel prov idag, ska skriva en engelska uppsats om abort och de har jag inte alls lust med :( Buhu.. haha kommer inte ha en aning om vad jag ska skriva om när jag väl sitter där asså, måste göra klart den där mindmapen jag skulle gjort klart tills idag.
Idag efter skolan ska jag i alla fall dra iväg till gymmet, har tränat flitigt den här veckan och ätit super bra, inge godis och sånt där skit. Bara liite i lördags för att jag var i Gnesta och firade min farbror :) Så jag kan juh se mina resultat ;) Så är sjukt taggad på att fortsätta!! Men i alla fall, efter gymmet ska jag göra klart mina sista uppgifter i skolan så jag kan vara ledig på onsdag så jävla awesome!!
Nu ska jag sluta babbla så hörs vi snart igen :D KYSS <3

Bild tagen nyss
Blev tröja, skärp, kavaj och jeans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0