Natti!

Shoo alla!
Jag drog aldrig till praktiken idag som ni kanske märkte med tanke på den fina bilden min fina vän Jolle la upp tidigare idag när jag decka i soffan (a) hehe. Hade skit ont i magen imorse så jag stannade hemma och sen sova jag hela dagen.. Kanske börjar bli sjuk :/ ingee kul.
Men men, sitter i alla fall just nu och snackar med Jonte och Jolle, super! Och har precis kollat på The last song. Bra film de dära. Imorgon är jag ledig och min underbara lille bror fyller år så ska iväg till Farsta med Jolle och köpa present till honom om jag hittar något och sen hem och städa mitt rum typ :) Berättar mera om morgondagen imorgon ;)
GodNatt !! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0