Sluta tidigt

Tjabbah tjena!
Har precis satt mig ner med en skål nudlar med min myspys kisse. Fick sluta tidigare idag i skolan vilket var super skönt! Och sen eftersom jag var så duktig igår på träningen har jag fått sån träningsvärk i mina axlar så det är helt galet så jag fick dunder skönt massage av Emelie! Det släppte lite då faktiskt, eftersom jag har så mycke knutar i ryggen så slappnade jag av lite av massagen så nu känns de jätte bra :D Var även jätte duktig och drog direkt till gymmet efter skolan också, hihi.
Ska alldreles straxt hoppa in i duschen och sen börja fixa mig för att senare dra vidare till LinnÄlskling och bli bjuden på middag. Mysigt va? ;) Sen drar vi vidare till Årstaberg och träffa min barndomskompis som sagt :) Men skriver mer när jag duschat och så ;)
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0