Praktikdag 3

Hejsaan!!
Hann varken skriva imorse eller när jag mellan landade hemma för att hämta väskan och käka så får göra de nu. IDAG på praktiken var det riktigt lugnt. Nästan inga kunder alls och jag satt för de mesta och pratade med Petra (en tjej som jobbar där) om allt möjligt. Super kul! Sen fick jag även göra ryggmassage på en kund innan jag begav mig hemåt :) Och sen var det badmintonträning vilket var riktigt skönt. Fast var riktigt seg i benen idag.. Men men, man har inte alltid bra dagar! Imorgon fick jag börjar senare också så börjar 11 imorgon också sen efter praktiken ska jag och pappa åka och köpa ny lur till mig, superduper. Och efter de åker jag troligen till Rågsved på kvällen. Så nu vet ni även hur min fredag kommer se ut. Ska fixa lite inställda inlägg nu så det finns imorgon att läsa!!
KYSS

Blääh på att jag har bildbrist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0