Praktik dag 4-5

Shoheej!!
Har precis kommit hem från en underbar kväll i Viksjö med riktigt god middag och ännu underbarare människor! Lika trevligt att träffa dom varje gång ;) Innan de så var jag på min praktik och fick hoppa in för en tjej som jobbar där så fick hjälpa till med en wellness behandling och de är ansiktsmassge, hand peeling, fotpeeling och fotmassage :) Sen i fredags var de riktigt chill, då satt vi bara och rensa massa papper och sånt sen fick jag göra ryggmassage på en kund. Det var min fredag och lördag. Eller senare på fredagen drog jag och Jolle till Bandhagen och mötte upp en något påverkad liten pojke vid namn Alexander. Sen drog vi på en fest som spåra ur totalt ^^ Haha, men de va kul så länge de vara!! ;) Men sitter just nu och snackar med Dennis så ska vara lite social med han så vi hörs!
KYSS

Miss U bebis!!! :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0