Mot stan!

Heejjj!
Det vart ingen uppdatering igår på grund av att blogg.se inte funkade som de skulle? .. Men i alla fall, nu är jag tillbaka!! Igår så var det bara allmänt segt :p Var tvungen att ställa klockan för att jag skulle till sjukgymnasten och kolla min rumpa. Vilket gick super! Fick lite stretch övningar jag skulle göra så att det skulle blir bättre. Och sen vid typ 3 drog jag och träffa Linn och vi drog vidare hem till Denise och kollade massa film och snacka massa skit. Det var typ min onsdag :) hehe
Sitter just nu precis färdig fixad med nymålade naglar och påklädd. Ska allderles straxt dra till stan med Linn och träffa Eve och Vickii. Haha vi får se hur kul de blir ;) och hur länge vi stannar.. Men men, ska i alla fall käka lite nu sen ska jag bara borsta tänderna och sen dra jag !
C'yaa!!
HAHA, fastna inte på bild idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0