Min dag

Var hemma från praoen idag för jag fick typ vara ledig för att dom bara skulle ha massa möten och så idag så jag behövde inte komma vilket var skönt, fick vara ute i solen vilket var super! Så jag gick upp vid typ 12 och då chillade jag bara lite framför tvn tills Jolle kom. Vi käkade god lunch och sen duschade jag och fixade mig lite sen drog vi och lämnade in CV lite överallt för jag känner att de skulle vara najjs med lite extra pengar i fickan och inte bara studiebidraget :) Sen drog vi bara hem till mig och chillade och lagade middag, åt god efterrätt och sen låg vi bara i sängen och kolla datan :) Så det var min dag.
Bjuder på lite bilder som jag tog för någon dag sen som jag aldrig la upp:
Sparar de sista till annat tillfälle när nya bilder behövs ;) hähä

Kommentarer
Postat av: L

Sjukt snygg <33

2011-03-22 @ 22:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0