live från roslags spa

Tjaah på er! Sitter just nu på spat och har precis ätit en jätte god lunch :) vet inte riktigt vad jag ska skriva om men de kändes som att jag ville uppdatera er lire grann ;) kan bara säga att på söndag ska jag åka grillor med min syrra och jolle vilket ska bli riktigt kul. Kommer juh ihåg sist vi var och åkte skridskor, haha shirt va dålig jag var ^^ kom dit och va skit kaxig men när jag hade fått på mig skridskorna och kommit ut på isen var jag intresserad lika kaxig längre (a) haha här juh alltid åkt med hockeygrillor förut så glömde juh hela tiden bort att taggarna var där :P plus att den här gången ska min dyrt lära oss lite tricks också så vi får se hur de går ;) kameran är med så ni kommer få s både film och bilder sen ;)<3 men nu ska jag sluta babbla så hörs vi senare <33

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har en kortvarig frågestund på bloggen som slutar 16:oo idag :D Fråga gärna på; http://diktobild.blogg.se/2011/march/fragestund.html#comment :)

Kram S-L!



P.S Diggar din blogg, du skriver jätte bra och vem har gjort din header? Älskar den där texten :D

2011-03-31 @ 13:02:09
URL: http://diktobild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0