Joss tipsar!

Guud så länge sen det var jag gjorde de! Men tänkte i alla fall tipsa om en grymt bra foundation som jag tycker funkar riktigt bra! Det är en foundation från IsaDora och den håller i upp till 16 timmar. Fast jag kan tycka att det står de på alla eller till och med upp till 24 timmar men håller aldrig.. Vissa räcker de ju med att man lutar huvudet i kinden så är man helt fläckig sen ^^ Men den här håller riktigt bra och tycker att det inte syns att man har smink på sig ens. Jätte lätt och dra ut "fjortis randen" som kan bli om foundationen (?) är något för mörk. En till grejj som är bra är att den torkar snabbt och de ger ett matt resultat istället för de här glansiga som jag ogillar. Tycker bara att man ser svettig ut. Vet att det är en brud som jobbar på H&M i Farsta och hon använder nån foundation som gör att hon ser svettig ut, helt glansig på näsan. OSNYGGT!! Så därför tipsar jag om denna:
Och den kostar inte en förmögenhet heller - runt 140:- till 160:- beroende på vart man köper den. Jag köpte min för 145:- på KICKS tror jag :) Men det här var mitt tips för den här gången! Hoppas i gillar den!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0