Joss svarar

Kommentar:
ni säger att ni driver, men komigen oss tittare kan ni inte lura. Ni visar bara vilka ni igentligen är vilket är ett par patetiska orrar :P¨
Have a bad life
Svar:
Asså gud vilket liv alla har. Jag döör.. Asså har bara det här att säga: Kolla hur jag sminkar, hur jag beteer mig, hur jag klär mig? Kom igen nu tjejer/killar, menar ni på fullaste allvar att jag ser ut sådär? :) Kan göra en video på när ni får veta hur jag EGETLIGEN är. Jag är fullständigt medveten om vad folk säger/tror om mig som inte känner mig. Tycker det är så jävla pinsamt hur man kan tro att genom att bara titta på en annan männsika att man vet hur den är som person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0