Hiss / Diss

* Att solen kommer fram så sällan. Det är så verkligen skönt när solen kommer fram och man får sån vårkänsla och man ser bara framför sig hur underbart det ska bli med sommar. Finns nog ingen som inte gillar sommaren, visst? Så awesome att kunna sätta sig ute på morgonen och äta frukost ute i solljuset och dra ut med båten och bara ligga där en hel dag med kompisarna och bara lyssna på skit bra musik och bara känna att Fa-an va livet är härligt!
* Min garberob. Måste verkligen vända lite "ut och in" på min garderob känns de som. Har massa kläder som bara ligger och skräpar och tar plats som jag inte ens använder fast jag sparar de endå för att jag tycker de är snyggt även fast jag vet att jag inte kommer använda de..
* Sommarjobb. Jag har inte ännu haft tid att fixa ett CV så att jag kan söka sommarjobb som jag verkligen kommer behöva i sommar. Kommer juh inte kunna leva i sommar utan ett jobb. Blir inge kul sommar utan en spänn i plånboken..
* Min praktik. Asså den är fan bäst. Trivs bra som bara den och jag "smälter" verkligen in med dom som jobbar där vilket känns super! Dagarna bara flyger fram till skillnad från min gamla praktik. Då hade jag de en gång i veckan och jag ville bara där ifrån och nu ser jag fram emot att vara här i 3 veckor. Tror de kommer vara jobbigt att lämna dom sen..
* Ny lur. Ska bli så skönt med ny lur. Har tröttnat som bara den på min och har bara haft den nån månad. Har just nu en Experia X10 mini och ska skaffa mig en HTC. Vilken vet jag inte än men troligen den här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0