Farsta idag

Godmorgon Godmorgon!
Sitter just nu och väntar på att lilla Jolle ska vakna. Har inte gjort så mycke nu på morgonen förutom att jag var uppe vid 6 för att säga gattis till brorsan som fyller 10 idag! :D GRATTIS PÅ DIIG!! <3 Sen gick jag och sov igen men vaknade tidigt för de var bastu i mitt rum så jag gick upp ^^ Idag blir de som sagt Farsta med Jolle och nu eftersom jag inte har ett piss för mig tänkte jag börja gå och duscha och så tills hon kommer upp ;) Så vi hörs senare! <33
HAHA, trött chey som somna med sminket. Inte bra ;) Nu ska de tvättas bort!!
Juste! Har jag sagt att jag har färgat håret också? Ni ska få se bilder med färg straxt så ni ser hur de ser ut!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0