Dom senaste 5 dagarna

Tjaah!!
Förlåt att jag inte skrivit något på länge men.. Har inte haft tid helt enkelt och har inte varit vid datan sen senast jag skrev ^^ Men nu är jag tillbaka!! Tänkte börja med att berätta vad som hänt dom senaste dagarna.
ONSDAG - praktik, sen drog jag till Haninge och skulle hämta min mobil som fortfarande inte hade kommit så jag tog en annan istället. Eller tog samma fast en annan färg :) Sen var jag med Jolle resten av kvällen.
TORSDAG - Precis som förra veckan. Praktik sen träning. Fast sen drog jag hem till Linn en stund också, super mys!
FREDAG - Fest, sen sov jag borta vilket var super!
LÖRDAG - Drog till Haninge på morgonen med Jolle sen drog vi hem till mig och "kollade film", vi sov typ hela filmen för vi var helt döda ^^ haha sen drog Jolle iväg och käka kom tillbaka efter nån timme. Senare på kvällen kom Jonte som sen stanna kvar över natten. Myspys.
SÖNDAG - Låg först och snackade med Jonte hela morgonen tills han skulle dra för vi fick gäster. Så då satt jag och snackade lite med min morbror och pappa och sen drog vi på skridskouppvisning, filmade lite som jag visar imorgon.
Bild från uppvisningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0