Badminton och myspys med Linn

Godmorgon på er !!
Har precis ätit en helt okej god lunch, det var någon risotto grejj. Idag på morgonen hade vi massage, vilket var riktigt awesome! Fast jag toksomande så var bara vake under halva massagen ^^ Fast de va najjs ändå. Ikväll blir det badminton träning, vilket jag ser väldigt mycket fram emot! Fast vi får juh se hur de går i och med jag är lite seg i benen efter gymmet igår + att min kompis ska hålla i värsta konditions träningen idag på idrotten så får väl inte ta i så där jätte mycket så jag orkar ikväll! :D Sen åker jag inte hem mellan skolan och träningen idag eftersom att LinnÄlskling har träning i närheten samma tid så vi träffas efter skolan och myser lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0