Två veckor

Nu ni alla bloggläsare så här jag för 100ade gången bestämt mig för att börja leva lita bättre. Och jobba lite på mitt urkassa självförtroende som faktiskt här blivit så mycke bättre än vad de var förut. Men i alla fall, jag har nu gjort upp ett schema för hur jag ska träna under två veckor och sen får vi se om de ger resultat eller inte :) gör de inte de kommer jag antingen ändra träningen eller så kommer jag ge upp, men målet är juh såklart att inte göra de. Så jaa, vi får väl se hur de går! Om jag lyckas så delar jag gärna med mig av de :) puss på er! Och nej, kanske dax att sova nu om jag ska orka med en springrunda imorgonbitti och ett gympass på kvällen ;) godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0