Tråååkigt..

Hejhej!!
Asså vad händer? Känns inte som att de är sommarlov. Satt fan på bussen och funderade på om jag bara drömt och att vi gick på höstlov istället för sommarlov. Jag menar, vart f***n är solen? Trodde sommarlovet var till för att ligga och chilla galet på stranden och bada och inte ligga hemma och tråka för att man blir depp av lovet :o .. Knaaas !! Nej men, de ska juh komma fint väder på onsdag i alla fall så får väl hoppas på att sommaren ska komma fram nu :D
Igår var jag i alla fall på fest i Haninge och sen när jag kom hem så kom Matte gubben och gjorde mig sällskap under natten och sen idag så satt vi typ ute och snacka i solen och han spelade gitarr, myspys. Sen så kom jag typ rätt nyss hem ifrån en mysig prommenix med världens bästa Jolle :) Så dagen blev juh najjs även fast de är pissväder, fast just idag kom de juh faktiskt lite sol på dagen vilket var awesome!!
Men.... Nu ska jag sluta babbla och lägga mig i sängen kanske, har för tråkigt för att orka sitta uppe :)
NATTI NATTI!!! :D
Uttråkad bruuud ...

Kommentarer
Postat av: Matte

Fett jävla snygg tröja .. !! <3

2011-06-19 @ 22:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0