Min Midsommar

Hej på er!!
Haft en bra Midsommar? De hade i alla fall jag.
Gick upp ruskigt tidigt ändå, eller näh egentligen inte men aa de är lov då vill man juh sova ut. Gick i alla fall upp runt 9 för att en timma senare åka och handla med Mami, blev även lite shopping efter de i Haninge. Fick med mig en midjekjol och en klänning som jag visar senare!
Vid ungefär 1 kom min mormor och henne sambo och då gjorde vi lunch med sill ch potatis och sånt dära ni vet ;) haha sen bara satt vi ute och chillade i solen och snacka massa strunt. Runt 3-4 fikade vi med underbart goda jordgubbar med glass och smält minkrokant choklad, MUMS!! Senare åt vi jättegod middag och runt 10 drog jag hem till Philip och träffade grabbarna grus, Christoffer Micke och Daniel. Vi satt först hemma hos Philip dåra och sen drog vi ner till vattnet och försökte få igång en brara men de har juh regnat som satan så allt vart för blött för att brinna. Efter en halv timma kom även Tom John Richard och Mathias, myspys.
Så de var min midsommar, har ni haft de bra på midsommar? :)

Här är i alla fall klänningen jag köpte på Gina Tricot 149:-

Kommentarer
Postat av: Martina

haha flummigt, dan före midsommar (torsdags) va jag på fest (chill krök) hos john med, tom mathias och rickard, sen va jag o malin o trffade micke efter det ^^ värden är liten ;P

2011-06-26 @ 16:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0