Lite allt möjligt

Hejhej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen men har knappt suttit vid datorn någonting sen jag sist skrev känns de som. Men i alla fall, igår så var jag i alla fall i skolan och bara gjorde nått jätte onödigt papper om skelettet och sen snackade betyg på Engelsken sen drog alla hem så var hemma runt 1-2 och då ringde jag Jolle så drog till Skogås och träffade henne, vilket slutade med att vi hamnade på tennisbanan med Mathias och Feliks. Shiit va varmt de va med de va sjukt kul! Haha, första gången jag spelat tennis och de va fan svårt ^^ Ska dra och spela med pappa någon dag vilket ska bli skit kul. Men i alla fall, senare på kvällen körde pappa mig till Trångsund för jag skulle träffa Matte och vi låg och kolla fotbollen en stund och låg och snacka sen följde han med mig hem. Sen var jag juh tvungen att plugga på en prov jag inte hade klarat så fick åka till skolan idag BARA för att göra de där provet -.- Men de var de värt, fick VG och hade jag inte gjort provet så hade jag fått IG i hela kursen :o ..  Kändes så himla ovärt att inte göra de då eftersom då hade min data rykt och de vill jag juh inte :p haha..
Så det är typ de jag gjort idag och igår, eller har städat köket också så nu var pappa äntligen på bra humör när han kom hem, alltid så sur när han kommer hem haha.. Och nu har jag lovat att laga middag också för att mamma stack till Djurgården med mitt busskort för att hon skulle springa nån grejj där tydligen :p Så ska kolla vad som finns här hemma nu, Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0